Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, March 25, 2009

nak cari side income..nak cari side income..!!

aku tgh berusaha skaang ni nak tambah pendapatan kuarga.

not saying la yang kitorang sampai tak cukup makan pakai ke apa ke, just nak buat penambahan pendapatan untuk persediaan masa depan.

aku tgh promo zhulian..kat blog lagi satu ni..

sesambil tu, tlg hubby memana yang patut regarding our recording studio. dia suh blaja jadi PR. setakat ni baru dapat kontek 1 artis. muehehehhe..

tapi, kira aku terer gak la kan, sebab dapatkan Tony Fernandes utk adik aku dloo...kan?

sesapa yang tolong promo, dan ada buyer..aku kasik komisen!!! mueheheheheheh...

utk adik2 aku yang nak cari side income gak, tlg promo site tuh je...akak kasik baeeekkkkk punya komisen..

lu tolong gua, gua tolong lu balik la...mana de benda free dalam dunia ni, kan?

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online