Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Thursday, March 5, 2009

ambik nafas jap...

sumpah sakit segala mala tulang belulang aku!

errkk..apsal?

aku baru balik dr spital..diiringi oleh ketiga-tiga bodyguard agresif aku. subhanallah. penat jugak dibuatnya. sib baik ler memasing dah boleh berjalan. kot tak mampuih nak mendukung. tu pun si darling berjaya menyeliuhkan belakang ku dengan memaksa aku mendodoinya tido sambil berdiri. boleh bayangkan situasi itu? tak boleh, sudah..!

mujur segalanya berlaku tidak mengambil masa yang lama. takde la pulak sampai 3 jam. aku rasa dari proses pendaftaran, breakfast sampailah ke waktu selesai segalanya adalah dalam sejam setengah je.

si kakak? dah sah ponteng ari nih. tak skolah.
si abang yad? paling susah di monitor ni budak ni. sib baik ari nih dia ok. takde meragam sangat. siap bergendang dengan tong sampah spital tu sambil nyanyi2, time nunggu giliran mama dia. mueheheheh...papa dia tengok, terus cakap nak belikan jembe kecik. leh bebudak bergendang di rumah. adoi..kalau jadi beli, ntah berapa lama la bertahan di rumah. silap aribulan, papa jugak yang akan sorokkan di studio, sebab takleh tahan telinga dengan segala dentum dentam tu nanti. mueheheheheh..

this time nampak gaya takde nak follow up checkup di putrajaya. mungkin sebab hospital putrajaya terlalu sesak. aku akan terus sambung checkup di klinik panel, sampai tiba waktu nak bersalin esok. bagus jugak cenggini. takde nak bazir2 masa menunggu di putrajaya. sumpah gila ramai orang ngandung kat spital putrajaya tuh.

16 hb nanti, si darling genap sethn setgh. perangai dah makin ngada2. dah makin pandai bertingkah dan banyak ragam. dah pandai nyanyi2 sendiri, sibuk nak pakai stokin sendiri, paksa buat susu dan paling best; gaduh dgn abg yad dia. muahahahha..gamat umah dan pening kepala aku bila budak berdua ni lawan bertekak. terjerit-jerit, terpekik-pekik. sudahnya, nangis dedua. lantakkk!!

so..aku nak ambik nafas jap....mintak nyawa, mintak nyawaaaaa!!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online