Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, March 31, 2009

aku tak pernah rasa sakit hati sebegini, apatahlagi dengan darah daging sendiri

dia cakap,

air dicincang takkan putus.

tapi hati aku sakit, sebab dah dicincang lumat dan susah nak terbentuk sesempurna dulu lagi.

budak sekarang, pandai2 belaka. dah tak payah ambil kira mcm mana nak berbicara dengan yang lebih tua.

maaf yang dia ucapkan, ada nada dan bau berlagak. maaf bukan dari hati, tapi cuma nak elak dari jadi bahan atau sebab dipersalahkan.

aku tak terima.

dan kalau ada apa2 jadi pada aku, aku tak nak dia datang jengah.

hati aku dah sakit teramat sangat.

kalau dia rasa tak tenteram jiwa, mintak ampun la dgn tuhan banyak2.

3 comments:

¿n0die? said...

err..mengapa ini?

Unknown said...

takde apa...

saja..meluah rasa..

¿n0die? said...

erm..
cam rase sumthing jek. but no assumption. hopefully everything ok :)
pray lots..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online