Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Friday, January 23, 2009

tag orang lak..


hmm..disebabkan semalam aku terlalu asyik dan seronok merangka jawapan karangan yang ditugaskan oleh elsasoraya, maka aku hanya fokus untuk mengetag adik aku.

jadi!!

hari ini aku mendecidekan diri, untuk mengetag mereka2 di bawah ini:

sultan
-awal2 dah ngaku kalah ini mamat

eni
-ntah sakit apa ntah. sepanjang aku membaca blog dia, takde tenang. gelora aje. lantak ko dik!!

si gorblin
-ini budak dah bersawang bagai blog dia. update la woii...malas betul.

chokilala
-uhh..budak pandai buat blog macam2, yang suka buat aku sakit hati dan nyeles bila jengah blog dia..bila nak cantikkan blog akak ni? isk..isk..

hahaha!!..best kan? pepandai la korang. nanti akak semak dan tanda. kot banyak merah, buat semula!! kah kahkah..macam cikgu plak..

cara-caranya adik2, mengikut tugasan yang diberi oleh cik elsasoraya;

  1. pepandai la copy and paste award kat atas tuh
  2. citerkan sape yg bagi dan apa kene ngene si pembagi award dgn korang (ni aku tambah2)
  3. pastuh citer perihal diri spt tajuk2 bergaris dalam blog akak semalam (title:tagged)
sekian, terima kasih..selamat di tag dan mengetag!!

No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online