Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Thursday, January 22, 2009

hari ini mungkin yang terbaik 2

yea..hari ini mungkin yang terbaik.

abaikan saja cerita cicak tadi...

sedang asyik memasak sos spaghetti, anak2 aku panggil. ada org datang katanya. oh ya, baru teringat. courier man called this morning. katanya nak hantar kiriman dari Mix.Fm. so, aku pun gegas2 ke pintu. terima bungkusan, tandatangan dan ucapkan terima kasih berserta senyuman nipis. nak bagi spaghetti, belum siap lagi. takut pula dia kata aku bagi rasuah. hehehe



apa agaknya yang aku dapat dari Mix.Fm tu?



a cd from New Kids On The Block!!! punyalah aku gila dengan diorang ni masa bebudak dulu. tiba-tiba dapat lak. hiks! hilang rasa geli dan marah dengan insiden cicak tadi. thanks Mix.Fm!
(i did enter NKOTB's online contest on Mix.Fm's website, but never thought could win)

sekian lama aku
berblogging (lama ke?), sekian lama itu juga aku dok baca blog anak2 zaman ini dan aku temui habit baru diorang. tagging each other! bila aku baca bab mereka di tag, aku senyum sendiri.

tapi!!!!!

hari ini aku di tag. uhhh?? aku yang dah tua (i'll be 30, soon!) ini di tag?? tapi aku terlalu seronok sebenarnya. bukan sebab di tag, which aku masih memikirkan cemana nak menjawab tag tersebut. tapi atas recognition yang diberi oleh si tagger; elsasoraya.

sesungguhnya, her recognition really made my day!!

Kak Eraerza, a lovable supermom and she is currently expecting! Rezeki dari Allah.

thanks dear! akan akak usahakan untuk menjawab tag mu itu!!



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online