Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, June 14, 2011

aduhai Erza Dalia!!


dahi luka.. bleh senyum lagi. mujur tak teruk..



pintu kaca..yang di hentam Dalia.

What a day!

I was actually sedang marah on that particular day. Amarah memuncak around 8pm. TIba2, nak di jadikan cerita, umah blackout plak, sbb ada kabel terbakar nearby. Short circuit kot. So, nak bawak anak2 ke rumah mertua, they were not home. Hubby plak ada function kat Dataran Shah Alam (ini yg buat aku marah sebenarnya..reason, biar aku simpan je la). So, dah bgtau hubby nak keluar, dia suh ke dataran. Sampai dataran, pusing cari parking 2 kali, tak ada. Marah lagi. Tension. Call hubby, bgtau nak pg umah mak je. Mak ayah plak baru balik dr masjid masa tu. Around 9.30pm. Bila Edry (adik bongsu aku) dah bukak pagar, Dalia meluru masuk dan...praaaaanggggggg!!!!

Perasaan? Tuhan aje yg tau. walau pada mulanya aku ingatkan dia kacau opah & atuk dia makan, terlanggar pinggan ke, apa ke.. Rupanya...! Kesian mak ayah aku. Anak diorang yg sorang ni, dah beranak pinak pun still susahkan diorang gak. :( Serius. Itulah perasaan utama aku. Hutang blom bayar lagi.. dah ada kes baru plak. *big sigh*

Bila aku tgk ada darah mengalir kat kepala dalia, baru aku sedar dr tergamam. Mula menggigil. Aku tak mahu peristiwa dia demam panas terbeliak mata dulu berulang. Situasi sedemikian hanya membuat aku hilang arah.
Dalam gigil2 panik aku call hubby. Bgtau apa yg terjadi. Oh yeah.. as expected. I handled everything, on my own. Sila bangga dengan aku. Aku pun bangga dengan diri sendiri. Ahh!

Dalia dah ok, Alhamdulillah. I cried watching her asleep that night. She reminded me of myself. Hopefully, she won't inherit the bad side of mine.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online