Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Monday, June 6, 2011

Astro First & Filem Seram

Astro First! Nikmat bagi yang punya anak ramai dan menonton wayang di pawagam adalah satu pembaziran yang mana RM60 (tiket sahaja) adalah lebih baik beli lampin pakai buang dan susu anak, seperti aku! Lagipun, Astro First menjanjikan keselesaan di rumah sendiri. Nak tidur baring, terlentang, meniarap, duduk, berdiri, sukahati! Dua hari beb, tengok sampai muntah, RM15 sahaja. Tak best ke? ;)

Aku dah tonton Khurafat, Hantu Kak Limah Balik Rumah, Ngangkung, Hikayat Merong Mahawangsa, Seru, Senjakala dan yang terbaru; Kongsi.

Kesemua di atas aku bagi 3 1/2 bintang, kecuali Seru; 1 bintang je. Sumpah tak faham, dan terasa macam bodoh je menontonnya. Kesian aku. Tu la.. suka sangat nak tengok cerita seram, konon. Tak boleh lawan cerita 80an lah. Nak pergi toilet pun takut!!

Teringin nak tengok cerita tamil pulak lah.

No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online