Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Thursday, June 16, 2011

Jangan bagi janji kosong. Aku bukan tagih simpati.




Memang bukan tagihan simpati.
Ini realiti.
Dari 30 orang kawan yang aku pohon jasa baik mereka, hanya 1 (satu) yang menyumbang.
Mungkin aku tidak cukup baik untuk mereka hulur sumbangan. Mungkin aku bukan kategori kawan @ rakan mereka, meski sudah berkenalan sedari usia 6 tahun. My bad & my flaws!
Andai mereka beranggapan aku suka meminta-minta, aku redha dan biarkan.
Truly and sincerely, this is not for me, but for the children. Sekolah Tabika Kemas pulak tu.

Sempat ke mengumpul dana sebelum 24 Jun 2011?

note: friends whom I personally asked for donations are those whose considered as 'berkemampuan'.

I don't blame them, honestly. So many things and rising this and that recently. But hey, at least say something. And some more, why 'janji' when you can't fulfill? I'm sorry if this post is offending. I'm a little disappointed.

Allah tak bagi kita mengungkit akan kebaikan yang kita pernah buat pada orang, tetapi mengenang kesalahan dan berusaha seeking forgiveness. Dan aku tahu, aku sedang menerima balasanNya, mungkin sebagai penghapus dosa-dosa kecilku.

Andai ada teman2 blogger yang sudi membantu, mohon email personally kpd aku di akhirnya@hotmail.com atau terus salurkan ke akaun maybank aku: 162843012145. Mohon maklumkan pada aku seandainya sumbangan telah dibuat.

Allah saja membalas jasa baik kalian.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online