Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, July 1, 2009

ada yang pernah berbunyi....

katanya,

'kalau tak pandai jaga anak, jangan beranak banyak2'

ada juga yang berkata,

'masa muda ni la elok nak beranak banyak2, dah tua2 esok takde sibuk2 nak beranak lagi. anak2 pun seiring je besarnya. senang nak menjaga mak bapak pulak'

apa nak komen?

sebagai seorang ibu beranak 4, yang boleh dikata berderet juga, aku telan je la apa orang nak kata. bukan diorang yang menjaga aku anak beranak, kan? takpe. i take it as a challenge. kadang2, orang yang anak 1 pun, belum tentu dapat jaga anak dia tu sebaik aku menjaga anak aku yang berempat ni, kan? pokok pangkalnya, cara didikan dan jagaan. bukan nak kata aku pandai sangat jaga anak, atau aku hebat sangat dalam mendidik anak2 but as a parent, aku mesti nak buat yang terbaik untuk anak2 aku, kan? let it be a scold that can be heard across the road, or maybe a beautiful singing that only us understands. it's all up to me, and about us, right?

tak apa. katalah apa nak kata...

2 comments:

manusia terlantar said...

Anak adalah rezeki dari-Nya..
Anak akan manjadi permata ketika suram..

Anak ramai best~

eraerzarusli said...

berbunyi juga gorb...tima kasih. very comforting. kadang2 orang terlalu ego, lupa hakikat.

bila nak dtg tgk anak akak ni?

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online