Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Monday, July 13, 2009

sendiri mau ingat laaa...

orang mungkin ramai yang berkata, zaman moden cenggini, org muda lak tu, anak dah berderet..tak malu ke? 'menjahit' je keje dia..

aih..aku mungkin akan berkata, selagi mampu nak bagi makan, keperluan asas lebih sedikit dari mencukupi, pandai merancang kewangan, tak susahkan mak bapak tetiap minggu ke tetiap bulan ke, tak ada salahnya.

laki aku pulak akan berkata, "biar je apa orang nak kata, bukan diorang yang bagi kita makan."

sakit jiwa, tekanan perasaan, gangguan emosi dan yang sewaktu dengannya, tetap akan melanda. tak kira kau ada anak ke tak ke, anak angkat ke, anak tunggal ke, kau dah kwen ke, belom ke, andartu ke, sama je. cara 'pendekatan' gangguan tu je yang berlainan..

jadinya, ukur baju di badan sendiri..ok?

nota: tipu la kalau aku manjang je seronok, takde tekanan dengan urusan anak2 dan keluarga. apa, ingat aku ni malaikat?

3 comments:

¿n0die? said...

hahahhahahahhaa

thank u bagi saya gelak ;D

eraerzarusli said...

aih? gelak jek...nougat2 takde?

kehkehkeh...

¿n0die? said...

*nougat

nah amekk.. sedap x? :D

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online