Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Saturday, July 18, 2009

aku masih dalam hari..ye, aku tau...

lokasi di kala entri ini di buat: Avillion Admiral Cove, Port Dickson.

huh? ada terkujat? sket aa kot, kan? aku ada lebih kurang 5 hari lagi untuk tamat tempoh 'bertenang' and yet i'm out on a short one night vacation. for the sake of my kids, yang sejak akhir2 ni dah berkelakuan macam orang tak cukup tanah nak berpijak. dari aku tgh sarat lagi, dah mintak nak bercuti, disuruh tunggu sampai baby keluar. dua hari lepas baby keluar, dah ajak naik kapal terbang. bila disuruh tunggu lagi, ada pulak yang pandai berhujah 'mama kata tunggu baby keluar, ni baby dah keluar dah ni...boleh la kita jalan2 naik kapal terbang.' haish...cemana nak jawab tu? aku jawab juga la..tunggu mama sihat sikit..tunggu baby dah besar sikit. sib baik penerimaan adalah sangat okay.

upon arriving malam tadi, alhamdulillah, baby tak banyak ragam. sepanjang malam pun tak mengamuk sangat. si kakak pulak yang buat hal. setiap setengah jam aku terjaga, bukan sebab baby, tapi sebab si kakak. ntah apa kenanya ntah, dok mengigau menggegar katil, mengamuk merengek. huhhh..tension aku.

btw, hotel ni cuma 4 stars but facility sangat memuaskan. maklum, hotel baru. bawah pengurusan Avillion juga. disebabkan ahli keluarga aku ramai, dan hanya studio room yang ada, kami ambil juga. we thought it would cost us more than our budget but NO. studio room (beautifully and pleasantly furnished) with a king sized bed, a lounger, free broadband, nice view of the sea and marina (yatch dock), hell yeahhh...RM350.75 (breakfast included) is VERY affordable and totally worth it. not ot mention the swimming pool, look so clean and tempting to jump in. but unfortunately, it's raining (now, since this morning). so, this place is recommended! for families with 2 kids, ambik la studio room ni. berbaloi-baloiiiii...

out now. nak check-out awal dan aku belum mandi lagi.

p/s: jgn risau ya, both my baby and me are doing fine, Alhamdulillah. we are all doing fine.

2 comments:

¿n0die? said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
xajak! :(

Farra Da Smiley said...

gambarnya? no kamerakah??

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online