Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, July 14, 2009

bila emosi menguasai diri...

entri aku yang ini, mengundang kemarahan seorang anonymous. ntah kenapa...dia terlalu beremosi...

err..apsal entri aku selalu mengundang mereka yang berstatus anonymous ni untuk membabi buta di laman blog aku ni ekk?

susah sangat ke nak paham entri seorang aku yang simple ni? sampai boleh mengundang kemarahan melampau plak...

kot nak mengarut pun, tak payah aaa libatkan mak aku pulak... kot depan mata, kena tampar dah si pelampau ni...

warning: leh kurang sopan dgn aku, jgn kurang adab dgn kuarga aku.

2 comments:

¿n0die? said...

shoott!
sumpah sy xprasan ade org yg emosi bce tu.. ahahahhaah!
kenape ek dorang? kurang hormon barangkali..hmm :|

Farra Da Smiley said...

ala..but dunno jek eraaa...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online