Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Saturday, April 11, 2009

kepulangan yang dinanti..

aicheh tajuk...sentimental...

hari ni, 11-4-2009 papa sudah terbang pulang ke sandakan. melawat kampung halaman. besides, papa dah lama suarakan nak balik kampung dia, since dah lama tak jejak dah. bayangkan dari tahun 1992 his family moved to semenanjung, till now only papa berkesempatan nak balik. but, disebabkan oleh tight budget, papa balik hanya dengan mami (his mom). mami of course, berperanan as a tour guide. kehkehkeh..

papa dijadual pulang on wednesday, 15-4-2009. abah (his dad) juga jadi drebar, pi hantaq airport, ambik mai balik. disebabkan flight balik tu nanti lewat, rasanya takde la aku suh budak2 berjaga. dalia pun sekolah the next day. aku je la nanti yang menunggu.

hopefully papa dapat lepas rindu di sandakan sana. lagipun, nenek dia tak sihat. papa risau juga, kot tak dan nak balik tengok nenek dia. tu yang aku decide, setuju je dia balik this time dgn mami. dah nak masuk 6 tahun kawen, sekalipun aku tak pernah jejak lagi ke sabah. papa kata, nak balik the whole family oktober nanti. bergantung pada keadaan kewangan la jugak. kalau ada rezeki dan takde aral, maknanya oktober nanti kami balik sabah dengan orang baru...hehehe..

insya Allah.

semoga murah rezeki.

kalau boleh nak bayar hutang (to the one and only pemiutang) dulu. biar senyap. kot tak nanti, gi bercuti pun ada plak orang yang question. bukan aku hutang dgn dia. macam aku pakai duit dia...macam aku gi bercuti tu makan masa 2,3 malam kat hotel mewah. padahal aku gi pagi, balik petang.

uhh..hijau sungguh..

2 comments:

Elsa S said...

tajuk mcm lagu hits di pagi raya jek ;)

Unknown said...

keh keh keh..

memang pun..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online