Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Monday, April 13, 2009

favourite kaler aku adalah biru

ya betul...

yang berkaitan dengan biru, memang aku suka.

air pun generally warna biru, kan?

tapi sumpah, aku takut air.

sebab aku tak pandai berenang.

kalau anak2 aku pg tgk air tasik ke, laut ke, kolam ke, hatta tepi longkang sekalipun, aku akan mudah cuak...

takutnya, macam nak terberanak.

huh..memang ngeri.

tapi, setakat air paip atau air hujan ke, yang sesket tu..ok la lagi...melampau la kalau itupun takut, kan...poyo namanya...

err...kaler tema baju raya tahun ni pun, biru kot...kehkehkeh...

1 comment:

¿n0die? said...

bulan lepas. sy beli jam 'kotak' (jam 4segi brand HP tu). kaler biru.

gi kije (tusen).

cgu husni : nodie. lawa jam.

nodie : yup2. mekaseh!

cgu husni : awk ni mmg suke bnd2 blue kan? :D

nodie : hoii! hampehnye nye cgu. spe punye laki la ni :P

p/s: xbule ke die tnye. awek suke KALER biru eh? heh! (die cikgu bm -____-'')

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online