Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Saturday, April 11, 2009

budak zaman sekarang...(err..dulu pun sama kot..)

gambar diambil dari dalam kereta aku, depan sekolah tabika Dalia.

hebat kan?

yang aku terfikir, bagaimana mungkin seseorang ibu atau bapa itu, meletakkan tanggungjawab seberat ini pada anak (sulung, mungkin) yang baru mencecah usia 13 tahun? ambik adik berumur 5 tahun balik sekolah, satu hal..yang bawak adik kecik lagi tu..kes apa plak? dengan tak pakai helmet, sah2 takde lesen, tu belum tengok (aku dah..) cara pemanduan pulak..sesungguhnya, sebagai seseorang yang dah bergelar ibu dan juga kakak, aku risau dan amat alert bab2 cenggini. kalaulah jadi sesuatu hal yang tidak disangka...yang bakal meragut nyawa..apalah perasaan yang boleh diluah agaknya, ya?

menyesal? mungkin sudah terlambat...

3 comments:

¿n0die? said...

eh eh.. cap air asia kaler itam??

eraerzarusli said...

cheittt!! itu yang dia perasan?

dulu punya, 4 years ago...

¿n0die? said...

hahaha..
hebat x mate sy ;P

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online