Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Thursday, August 6, 2009

aku suka tengok anak2 tidur..sangat menenangkan





tenang sungguh tengok diorang tido. macam2 style, kan? hehehe

*******

malam tadi. dalia dan dalili dah tido dalam bilik; dedua demam. zahin biasalah tido juga, tapi di sofa. ziyad, selagi aku tak mask bilik, dia macam kera kena belacan. sudahnya aku suh dia lepak dloo kat depan. pastuh dia ngantuk, aku suh dia tido dlm bilik, dia takmau. dia baring sebelah zahin. aku tgh layan CSI:NY. memula aku tengok dia pun layan tv, sekali lagi aku toleh, dia sudah lena. dan gambar ini berjaya aku snap. sejuk je hati aku nengoknya.


sayang anak2 mama!

2 comments:

manusia terlantar said...

Huhu...
Suke tgk derang tido..

Takde masalah..
Takde rasa marah..
Takde rasa sedih..

Bestkan jadi kanak2..

eraerzarusli said...

hehe..seronok kan gorb?

tenang je..

err..gorb bila nak kawen dan ada anak? mueheheheheh

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online