Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Monday, May 2, 2011

dah mula dahhhhh!!







yup! aku dah mula menggatal menerima tempahan cupcakes. sesungguhnya, ia amat memenatkan! hahaha. tapi seronok. tak tahu mcm mana nak terangkan. terasa sangat huru hara bila kena siapkan 50 biji utk hari khamis, 90 biji untuk hari jumaat dan 30 biji utk hari sabtu, di samping urusan rumah, anak2 dan keluarga. memang sangat mencabar! tapi, semalam (ahad) bila tak terkocoh kacah set time nak baking etc, aku jadi blur. hehehehe.. kelakar pulak.

2 minggu lagi adik aku nak bertunang dan mak amanahkan aku untuk handle bab kek. adik aku suh buat 3 layer RVC (red velvet cake) sbg hantaran berserta chocolate cupcakes with oreo cream cheese toppings. strawberry coklat pun dia nak jugak! hmm.. gabra!!!!

wish me luck!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online