Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Saturday, June 6, 2009

papa mungkin terasa marah...

semalam, aku ambik keputusan meng'sms' seseorang.

orang itu merupakan kawan kpd papa. been 2 weeks dia janjikan sesuatu tapi dok tipu2. akhirnya aku tak tahan lagi bila tgk papa jadi marah2 dan mengamuk tak tentu pasal sebab marahkan si mamat tu.

aku sms dia. nombor dia dah tentulah aku dapat dr hp papa.

aku sms dia lebih kurang 4.30pm. dalam sejam lepas tu, mamat tu call papa and papa dapat hak papa yang dijanjikan.

pa, ma bukan nak nyibuk. tapi ma tak suka orang kacau keharmonian keluarga kita. pa jadi marah2 disebabkan apa yang orang tu buat. ma tak suka. sangat tidak suka. kalau pa marah ma, ma minta maaf. terus terang ma cakap, kalau lah kita jumpa dia semalam, dan dia menafikan macam2...tangan ma ringan je nak tumbuk muka dia. sebab tu ma bawak sapu tangan semalam... :) ma sayang papa...mungkin kalau mama di tempat papa, papa akan buat perkara yang sama...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online