Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, February 4, 2009

sound menyound, dah macam rutin hidup aku..

aritu aku sound drebar van sekolah yang sarat dgn budak2, sebab bawak leh tahan laju depan umah aku...dia pandang je aku..

aritu aku sound budak lelaki satu tadika dgn anak aku, depan mak dia sebab sesuka hati ketuk2 pale anak aku, depan aku...mak dia pandang je aku..

ada sekali tuh aku penah sound satu awek ni, nampak lebih muda dari aku, pakai tudung kenmain lawa, tapi baju ketat nampak pusat dan tak reti plak tu bersopan santun dan berbudi bahasa depan aku, main langgar2 jek. sori pun takdek..dia pandang je aku..

malam tadi, aku yang selalu sabar menunggu order kat kedai makan yang tak sampai2, tiba2 terlepas pulak sound kat minah waitress yang amik order aku tuh. mana tahan beb..dua meja yang sampai lewat dari kitorang, dah dapat order diorang dloo..sape tak hangin!! dia pandang juga aku, tapi this time pandai pulak menjawab. lantak ko lah..aku lapar!

esok lusa, aku terasa macam nak sound plak cikgu tadika anak aku, yang tak abih2 komplen pasal kenakalan anak murid dia. siap plak tokok tambah dengan kutukan kpd ibu kanak2 yang dikomplen, sambil2 lempar cerita pada ibu kanak2 lain..aku pandang je time depa mengutuk ngata tuh..

tunggu lah...jgn sampai sabar aku hilang.

nota: orang kalau tak kenal aku memang akan kata aku ni sombong. sebab aku tak suka senyum2 tak bertempat pd orang yang aku tak kenal. muahahahhahaahhaha! err..terasa cam ganas pulak..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online