Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, February 17, 2009

nak lelongkan aje...






nak lelong 4 pcs brooch yang memang lawa.

sekali dengan kotak2 nya.

harga RM100 nett.

kos postage RM5 sahaja.

kenapa nak lelong? aku perlu fulus, segera!!! muehehehhehe...

minat? sms pun boleh 012-2450446.

nota: jgn gatal sms aku benda2 tak pekdah. kalau nak kena 'hack' hp tu, cubalah...

5 comments:

Ami said...

Alamak, brooch aku nak pakai celah mana kak oi..takkan kat kepala tali pinggang aku ni.
Terhapuslah ke-macho-an yg lama ku bina selama ni.
Hishh..

eraerzarusli said...

umang aihh...

takkan la nak offer kat jantan Ami oiiiiiii....

kot takleh pakai sendiri, belikan la utk mak ke, nenek ke, adik ke, kakak ke, aweks ke...

takkan tu pun nak kasi tunjuk ajar...hisshhhhh

Ami said...

Nampak sangat aku ni innocent kan? tak reti benda² macam ni.

manusia terlantar said...

Boleh tak saya menggunakkan tabiat orang melayu .... Kasi free boleh?

Sangat tidak membina kan.. huhu

eraerzarusli said...

-Ami-

uhh..ko ni poyo laa...mana resume? bakkkk!!

-Gorb-

tersangat lah tidak membina..nyampah!
eheheh..

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online