Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Thursday, February 5, 2009

kucing memang terer

aritu gi makan kat sg penchala.

order sate lebih kurang.

time makan, mai la bebrp ekoq kucin.

anak aku yang sulung, dalam kegelabahan (anak aku ni manjang gelabah ngan menatang, apsal ekk?) dok terlepaih lak sate secucuk.

terus kucin tu grab.

dalam kegghairahan melahap sate yang masih di lidinya tuh, tetiba aku terperasan hujung lidi tuh patah, dan kucing tu kunyah dgn hebatnya, mcm tak perasan yang lidi masih ada kat daging sate.

time nih, aku plak cuak. terhegeh hegeh campur gabra aku ngadu kat laki aku.

laki aku rilek jek..katanya, kucin kan terer...tengok je...

memang kucing tu terer..sekelip mata jek dia kuarkan hujung lidi yang tajam tuh dari mulut dia. stail dia? alaaaa...macam puss in boots kuarkan hairball...

terer kan?

nota: buduh gile rasa terpanik dgn tingkah kucing...

No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online