Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Thursday, December 4, 2008

salah rupanya...

tadi aku gi klinik, buat 2nd check up for baby, buat blood test dan sebagainya. papa cuti hari ni, so ambik kesempatan la. last week aku bgtau, aku pregnant 3 minggu kan? tadi doktor bgtau, aku sebenarnya dah pegnant 3 bulan. aaa?? 3 bulan? ye betul...dan aku dijangka due 8-6-2009. eh..tarikh tu macam familiar laaa. heh, itu tarikh lahir bapak aku...kalau boy, mungkin la diorang geng kot...hehehe..aku try call bapak aku tadi, nak bgtau berita ni, tak angkat. aku call kak chik, pun tak angkat. call edry pun tak angkat..hmm..call mak? sib baik angkat. aku pun gtau la mak...mak kata, 'ek ennneeennnnnn..'
keh keh keh..ntah, rasa cam seronok sangat plak. masa doktor buat scan, kitorang terkujat jap..coz my baby bergerak-gerak..3 bulan, sudah begitu aktif? hmmm...sok dah kuar cemana lak?

lepas dari lawatan ke klinik, papa menuju ke arah damansara. err..mutiara damansara. cineleisure to be exact. tapi tak bgtau budak2 apa2. sampai je kitorang gi makan jap, pastuh gi cinema, pa beli tiket madagascar2. hhehehehe..dalia dah melompat-lompat. seronok aa tuh nak gi tgk wayang. yad? adoyaiii...memula sonok aaa...dah dalam tu, 'ma, yad tak nak tgk wayang..bising la..' 'ma, yad nak kuar. jom ma..' pastuh tak reti dok diam. tak dan separuh jalan cerita yad dah berlayar...membuta. dah la cinapek satu family blkg kitorang tuh pun mcm cacing, goyang2 kerusi, kulu kilir (anak dia) siap terlanggar-langgar kepala aku. aku nak je bangun, maki. geram betul. dalia memang takde hal..walau mata dah berat dan lebam sebab ngantuk..tetap layan sampai habis. lili? sama mcm yad jugak..memula siap dancing2 lagi..pastuh dah merengek...sebab susu botol dia dah bantai masa on the way ke cineleisure, makanya aku bagi susu 'ori'. tak dan 5 minit, lena beradu.

malam ni pa kena gi studio. nasyeed.com nak sewa dua jam, buat latihan. so malam ni kitorang makan kfc, nek wan dan tok ki bebudak ni banjer, mak cu akan belikan. papa? mungkin makan lewat la...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online