Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, December 16, 2008

byk nyer nak citer..




kat mana tuh ekk? mesti la kat menara condong pisa..eh..poyo..kat Teluk Intan la beb..we went there last sunday..gamble jek, balik hari..klaka, kan? itu lah my hubby..kot dia kata, 'jom..' jom laa..






ni plak? kat kuala selangor la..aku dari ngandung anak sulung, sampai la ngandung skaang ni, suka benor nengok monkey...keh keh keh..apa ke jadahnya ntah..aku pun tak paham..mungkin sebab kat shah alam tak jumpa monkey2 nih..tu bila laki aku first bawak ke sini, aku terus jatuh hati..kat tempat ni ekk..bukan kat monkey2 tuh..mereka cuma penglipur lara sahaja. kihkihkih..

dah...nanti aku update lagi..anak jantan aku kecederaan. mlm tadi papa bwk balik speaker altec lansing, pasang kat tv, anak2 keseronokan. dok joget2 dah kul 11.30pm tetiba si jantan tersungkur..aku ingat biasa2 jek sebab dia mmg clumsy, tetiba dia meraung. tangan takleh gerak..uhhh..dekat sejam jugak la nak bagi dia berenti nangis, nak suh tido..





kul 3.30am pagi tadi pun dia bangun, merengek, sakit tangannya. tapi takde plak bengkak. papa dia kata dia nak manja2 dgn mama je. ye la kot. aku perati je masa dia tido. kesian beb..tak bergerak. bangun pagi tadi pun nangis..tak leh nak turun katil sendiri. panggil papa dukung. pegi makan pun dukung. pegi berak pun dukung. sudahnya, aku pakaikan anduh. tu dok terlepek je kat kerusi..semua pun main order jek. anak..anak..


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online