Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, December 17, 2008

bukan cara terbaik

aku ingat dgn berblogging aku leh lepas segala macam masalah atau mungkin segala macam perasaan tanpa sempadan.

nampaknya aku salah..dan aku telah ditegur.

blogging bukan lagi satu cara untuk melepaskan tension yang terbuku dalam kepala.

blogging pun kena hipokrit. hanya perlu yang baik2 ttg org lain di sekeliling kita dan yang buruk2 ttg kita ditulis. walaupun kadang2 kita yang baik, org yang buruk!

mungkin aku kena pakai bahasa rahsia. yang aku je leh paham. atau mungkin aku taip dlm fonts wingdings.

salah ke aku meluah rasa?? aku sebut nama sebab aku berterus terang. salah ke berterus terang? aku mungkin cuma lepas dalam blog. orang mengata aku sesama kelompok mereka, tanpa aku turut serta..apa pulak tu ek?

well..takpe. aku buruk di mata mereka. aku mungkin terlalu menjengkelkan pada mereka. walaupun mereka hanya kadangkala menjengkelkan aku, dan cuma occasionally aku geram dgn mereka, aku telah ditegur. dan teguran itu pada aku cukup mengguris hati.

so..mungkin lepas ni aku akan jadi lebih diam kot. maklum, segala macam rasa perlu dipendam dalam hati. atau mungkin aku akan lebih hipokrit. atau mungkin tak berbicara langsung. hanya bila perlu.

note: tak semua tentang adik beradik aku tu baik belaka. dan aku tak kata mereka tu angel. cuma mereka lebih baik dari aku, yang sebenarnya pernah menjadi kebencian ibu bapa! dan aku tak kata yang buruk2 tentang orang lain, melainkan dengan bahasa yang berlapik dan atas sebab mereka tiada hormat pada aku, dan lebih2 lagi, pada SUAMI aku...

2 comments:

sickchild said...

huk'aloh.
blog kite lantak kite lah nak tulis ape kak.
takyah pk pasal orang.
g mampos.
tulis je ape akak nak tulis.
kalau camtu bek takyah buat blog. PEGI LANTAK ORANG NAK KATE APE BLOG AKAK SKATI AKAK NAK LETAK APE OK!
jgn peduli orang.
plz.

manusia terlantar said...

Emm.. Kalau tujuan asal nak tulis adalah utuk melepaskan apa yg terpendam dlm hati .. Lakukanlah. Tapi jika itu yang telah difikankan .. Lakukan apa yang kamu fikirkan betul agar ia tidak menjadi beban lagi dalam jiwa.. huisshh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online