Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, December 16, 2008

agak-agak laa

anak aku no 3, Erza Dalili





hehe..dah makin bijak. makin hari makin banyak kerenah. dah becok cakap jerman dan cakap korea. sepatah pun aku tak paham. tapi sebagai ibu mithali, aku perlu dan penting bagi aku untuk buat2 paham. baru setahun 3 bulan, budak ni bukan main lasak! dah berapa kali tergolek, pecah bibir, terantuk kepala, berdarah gusi dan macam2 lagi. hubungan dengan abang dan kakak? err..dgn kakak ok, ngam je. suka la sangat berlarian, kejar2 sampai tergolek tersungkur. macam la pandai sangat. jalan pun masih macam pingu. hehehehe..dgn abang yad? adoii...gaduh jek. ade je yang tak kena. tapi sayang abang dia. abang dia pun sayang dgn dia. sebelum tido, yad kiss adik dloo. macam2 hal.

tu baru 3. kot dah 4 sok, cemana? tambah haru la umah aku nih...hihihhi..

p/s: doa2kan kami murah rezeki ekk..teringin juga nak buat open house raya depan. leh jugak jumpa kenkawan blogger ke, facebook ke..hihihi...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online