Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Friday, September 5, 2008

terkenang semasa dulu...

salam sejahtera..

ngeh ngeh ngehh....

adik aku suh baca satu blog nih..

blog anak mat nor

memang aku terasa seperti dulu2. hebat jugak budak nih. umur? takde lah jauh sangat dgn aku.. dia 25 aku 29. bleh nko aku jek kalau sembang pon. aku tanya adik aku mana dia dapat tau pasal anak mat nor nih? dia kata dia main search jek kat blogger search..adik aku nih takde keje agaknya..takpun dia tgh tension dan boring tahap anjing tergolek kena langgar lori.

masa baca post anak mat nor pasal musang tuh, aku kat umah mak aku dan dah tentu aku baca dgn adik aku yang sibuk nak check new comments kat blog dia. dan dalam post pasal musang tuh, ada rangkap lagu yang adik aku baca sambil lewa dan menonong je. takde perasaan. dah tuh dia berbunyik lak..

"ek ennennn..amendeeee aa budak ni buat nih"


sambil terkekeh-kekeh ketawa..(ak ennen tapi dia ketawa gak..tah apa2 tah. tapi aku tak tipu, memang blog anak mat nor tuh lawak, lawak semprit..). lalu dgn bangganya aku pun nyanyi lah bait lagu itu dengan penuh perasaan..adik aku terkujat..
"laaaa...lagu ke kak??"
dia tanya..

"ye la..lagu masa sekolah rendah..ko tak blaja ke??"

dia cuma senyum kambing..takpe lah...dia tak tahu kot..heh..

tapi!!! aku nak ucap trimas lah kat anak mat nor nih..ko mmg musang!!! ha ha ha..lenkali kalo makan kfc, pos sket kat aku!!



***************************************

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online