Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Thursday, September 18, 2008

HECTIC!!

tadi Keong datang. habiskan kerja2 merepair bumbung dan bilik air master bedroom aku dan pasang grill pintu dapur aku.

dari kul 9.40am sampai kul 3pm dia dok bekerja keras (konon). anak2 aku, biasalah..huru-hara! macam tak pernah jumpa orang. diorang memang cenggitu. kalau ada orang datang, mula la buat perangai. kenal ke, tak kenal ke, orang jual yakult ke, orang mintak sedekah ke..sesuka jek menggelupur nak jemput masuk. apahal ntah!!

aku dok menahan je perasaan marah dan geram aku dengan budak2 ni, especially ZIYAD. tapi, menjelang kul 2, aku sudah di ambang amarah. ntah hapa-hapa jek yang ada dalam kepala otak dia, tak reti nak duduk diam. nak makan aku bagi makan dah. segala spaghetti, roti, susu semua aku bagi dia. ntah la budak ni..paling banyak buat hal..geram aku dibuatnya. sudahnya, aku debik je. sebab tak sakit, dia tak nangis. jadi aku ugut dia dgn hanger, konon2 nak swing (hanya adik2 aku tau cemana gayanya, hehehe) terus dia nangis. poyo! debik tak nangis, gertak sket dah kecut. cemana ntah anak jantan aku yang sorang ni...hii!! geram!! biar lah dia. kot dah makin besar sok makin elok, harapnya lah. tu belum lagi dengan papa dia. pantang usik sket, meraung. diorang memang selalu tak ngam. mak akucakap, biasalah..anak jantan mmg tak berapa ngam dengan bapak. anak jantan selalunya anak mak..ye la kot. ziyad sampai sekarang pun masih tido dgn aku dan adik dia. selalu la dok cari tangan aku nak cium2, nak lapik kepala dia. aku nak tido pon tak selesa. huh!! nasib baik dia anak aku. kot sampai besar cenggitu, masak la makwe dia. hehehe...

sekarang umah aku dah ada grill, bumbung dah ok dan possibility nak dimasuki secara tidak sah harapnya makin kurang. *finger crossed*

note: hari2 aku baca ayat kursi kat pintu dan tingkap umah aku. pendinding.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online