Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, September 3, 2008

Nak beli tudung tak??






ini tudung chiffon kecik. manis di pakai ala-ala model kat runway tu..buat skarf lilit leher pun cantik.
harga kat luar RM39, harga aku RM 33 termasuk postage. note: this is ready stock, made in Italy











ini plak tudung chiffon besar. sesuai sangat untuk yang bertudung litup. kalau kreatif, macam2 gaya boleh buat.
harga kat luar RM45, harga aku RM 40 termasuk postage. note: this is ready stock, made in Italy






ini pulak tudung moroccan style. orang kita panggil tudung sheila rusly, sebab lepas balik haji dia banyak pakai tudung cenggini. padahal mak aku & aku lama dah pakai tudung ni. takde plak dia nak kreditkan kat kitorang ekk..aku nak tukar lah nama dia.. tudung Pn. Azmiah. hehehe..
harga kat luar RM39-RM42, harga aku RM35 termasuk postage. note: this is ready stock





p/s: nanti dah ada new stock leh update lagi..tq!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online