Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, September 3, 2008

barang kemas Zhulian




aku nak lego barang kemas ni dgn harga runtuh!! sebab musababnya:-

  1. aku tak pakai sangat, sebab duk umah je, kan..sayang plak dok tengok dia tersimpan je dlm lemari.
  2. lagipun masih baru sangat. aku pakai sekali jek masa aku kawen dulu. dah lebih 5 tahun beb, masih cantikkkkk!!
  3. warranty card dia masih lagi ada dan boleh pakai lagi. setakat nak pg cuci balik, takde la mahal sangat, kan...
  4. saiz dia agak besar untuk aku laa.. dulu aku 98kg, sekarang 88kg.. hehehe..longgar dah beb..


berminat? harga satu set tu, sekarang RM341. aku beli RM288 tahun 2002. aku nak let go dgn 25% diskaun. kot nak beli satu-satu pun aku bagi diskaun 25% gak. cincin (saiz 17) RM89, rantai tangan RM199. harga seblom diskaun. postage? aku pakai pos laju. nak? order cepat..kang tak sempat pakai raya..hehehe...


***************************************************

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online