Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Thursday, March 24, 2011

Konon macho la?

Orang, kalau bawak kereta mewah tu, macho ke? Ayah aku macho la.. hahahaha.

But seriously, pada aku, orang yang berlagak bawak kereta mewah ni, orang yang JAKUN. Orang utara kata 'perak' (peghak).

Apa nak berlagak? Orang kata (ye la...mesti la orang yang kata, takkan monyet pulak, kan?) 'lagi besar periuk, lagi banyak la keraknya' kan? Eh..! Macam Karam Singh pulak..

Lagi satu, perangai di jalan raya. Huh..nak mendesuppppp je. Tapi, bab2 mendesup ni, bukan yang pakai kereta mewah je yang pandai nak mendesup. Yang bawak kancil pun sama!!! Tak padan kecik. Kang terhimpit kang, satu hal pulak..

Kereta, keperluan untuk di pandu. Memudahkan kita nak ke tempat tuju. Bukan alat untuk kita buat tak tentu, melulu!

No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online