Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Friday, May 8, 2009

Selamat Hari Ibu

pada aku hari-hari pun hari ibu.

sebagai ibu, aku seronok hanya melihat anak2 membesar sihat, bijak dan gembira. tak perlu wish pun tak apa..

sebagai anak, hari2 pun aku ingat kat mak. tak kisah la ada cerita menarik ke, sedih ke yang jadi kenangan atau kepedihan, semuanya boleh jadi ingatan pada mak.

untuk mak,

happy mothers day.
kakak sayang mak, no matter what.

7 comments:

Ami said...

Takde ke selamat hari bujang?

Bujang - kami adalah etnik yg dipandang remeh.

Hoho

manusia terlantar said...

Selamat hari-hari pun takde ke?

Bujang mmg sering dipandang rendah.. Tapi aku selalu memandang tinggi En.Bujang selaku bapak kawan aku di sekolah rendah.. *eh

Ami said...

kau boleh tak jangan buat kecoh kat blog org? hish dak gop ni...mu nak kene tey?

eraerzarusli said...

haih..

korang nih..heheheh...

bujang la bagus..berpeluang sebaik mungkin untuk mengubah persepsi dan mungkin juga mengubah keporosan nilai2 murni manusia..

hambekkkkk!!

apa aku merepek ni, setannn??!!??

Ami said...

err..sape setan tu kak? kita ke gop?
gulp.

manusia terlantar said...

Ko la.. Sbb ko 1st komen.. Ko setan pertama.. Aku sedara setan kedua.. Setuju? Kalau itu yg akak maksudkan.. *eh?*

eraerzarusli said...

setan tu ada kat seblah akak ni haaa...mengganggu dan menggoda jek kejenye..

sumpah takde kene ngene ngan korang...heh..

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online