Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Monday, December 20, 2010

ada sedikit kecewa di jiwa..

bila sales yang di harap, tidak membuahkan hasil.

yup! penjualan Mate5 aku merudum. saaaaaaaaangat merudum. no sale..at all.

Nak salahkan siapa? Bila aku buat promo, akan ada yang bertanya pula, samada produk aku Ori atau palsu, hatta banyak pula berita dan canangan ttg yang palsu, dari yang aslinya. Umum tahu, pengasasnya bertindak agak diluar batas dalam promosi filem sulung beliau, dan tempiasnya, membadai pada 'dealer' baru, termasuklah aku.
walau dah banyak kali aku jelaskan, 'kalau u benci dr rozmey, u jgn la benci i yg jual produk dia ni. i buat sales based on my own experience. orgnya tak bagus, u serah pd tuhan la. u jgn hukum i, sbb i jual produk dia yg bagus ni je..kan dah banyak bukti..' dan potential customer akan jawab 'tp i tak suka la tgk dia tu. kat kotak mate5 pun ada gambar dia. kat katalog pun ada gambar dia. i jadi menyampah. tak nak simpan la muka dia kat rumah i.' dan aku pun terkedu.. haih!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online