Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, June 25, 2008

ego..part 2..

instead of nescafe, aku buat sirap jek.

Anak2? Dalia n
gan lili dah tido..Yad? tgh terkebil-kebil. kejap sakit nonet..kejap saakit gigi, kejap kang sakit kaki. Papa dah log out YM. nak mandi dan tido katanya. esok nak kena setup pepagi. btw, dia ke kuantan ikut abah (bapak dia) ada job..tolong2 abah dia. and...abah bought him new hp! u should see how he reacted. balik dgn tak sabar2 tunjuk kat aku..the look on his face, berseri gila. like what i told abah, macam budak 10 thn dapat adiah hari jadi. aku plak yang keseronokan bila tgk dia seronok. tak dapat nak digambarkan ke excited an dia. thank you abah!!

ptg td, tgh layan facebook, accepting request etc, tetiba ternampak ada satu application..

add send kfc.

kfc!!??!! giler babeng! ada gak tuh! agak menggelegak jugak la perut aku nih. tapi takpe..nafsu leh kontrol. dulu masa keje kat cybercafe @ kompleks PKNS, aku rasa manager kfc tu kenal dah dgn aku. siap bagi diskaun lagi tiap kali aku dtg. sib baik la masa tuh aku kering. kalau tak, sure aku ngorat dah dia. wakakakkaka..ensem gak oo..sabahan. TAPI!!! skang pon dapat sabahan apa..jodoh..hak hak hak..ehh..?? aa..jap..yad dah tido..terngigau plak...kacau aa dia nih..

************************************************




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online