Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, November 10, 2010

yeay! anak buah baru...

SMS jam 5.39am mengejutkan aku. terperanjat. sapa pulak bg mesej awal2 pagi. tahun lepas, mesej awal pagi yang aku terima, mengkhabarkan berita sedih; pemergian ibu sahabat, di tanah suci. Alhamdulillah, pagi ini aku terima berita baik.

salam, kak. zue dah nak bersalin. kat um.
membacanya dalam samar2 cahaya, dalam mamai2 kepala, membuatkan aku pening kerana bingkas tiba-tiba. sesungguhnya malam tadi aku bermimpi yang indah (namun tidak jelas butirannya), tidak ku sangka mimpi itu petanda akan mendapat khabar gembira!

setakat jam 6.35am ini, zue (adik iparku) masih dlm labour room. aku menunggu dalam keterujaan mesej pemberitahuan dari adik aku nanti. hehehehe.. adik ipar aku yg nak bersalin, aku yang eksited lebih!

Kakak doakan yang terbaik, ngah. Semoga semuanya selamat. Insya Allah!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online