Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Sunday, November 7, 2010

kelakar juga, kadang-kadang..

aku selalu dpt email.. dari salah seorang ahli keluarga. forwarded email, though.. takpelah.. ingat la kiranya tu kat aku. tah ingat sebab care atau ingat sebab nak perli, tak tau lah. hahahaha.. today aku bukak email and came across his'. baca dan senyum dan angguk2.. then bila sampai end of the email, aku ternampak satu pesan, mungkin dari original sender:-

It is not WHAT you have in your life,
but WHOM YOU have in life that counts!


kenapa aku rasa kelakar? sbb si pengirim kemungkinan besar tidak perasan akan pesanan di atas. atau mungkin dia takde perasaan dgn pesanan di atas. atau mungkin juga selama ni dia tak pernah perasan akan apa yg dimaksudkan dengan perasaan berkenaan pesanan di atas atau mungkin juga dia hanya ada perasaan di atas pada org yg sgt dekat je dgn dia. why, coz to me, he only cares about what he has, not whom he has.

eh..? aku, suami dan anak2 aku juga dekat dgn dia tau.. ;) bukan bau2 bacang. tp yg bertanggungjawab hantar sampai ke liang!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online