Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, September 15, 2010

aku jual mate5, minyak wangi 'allstarperfumes' dan juga merupakan reseller agent TM (talian tetap dan streamyx)

kenapa? tak percaya?

cuba klik2 sket link2 yang dah aku letakkan di sidebar blog aku nih. nanti dapat tau sendiri.

mate5, aku guna dah lama. berjaya turunkan berat badan dari 98kg ke 81kg sekarang. lama mana? pg tgk blog mate5 aku, ya.

minyak wangi tu, aku suka2 je join. beli utk diri sendiri. so, kalau ada yg minat, klik2 juga lah yer. tak mahal pun, rm60 je. bukan kena paksa beli ulang2 pun. tak payah cari downline pun takpe. bukan MLM. hehehe.. (aku suka women's set no. 2.. best!)

reseller TM. haa... saper yg nak pasang tepon kat umah, sekali dgn streamyx, sila lah klik2 link/ banner streamyx aku tuh. sementara tgh promo free activation & installation fee nih. details, ada kat blog streamyx aku tuh...(mak teh, kot nak, bg era fotostat i/c jek ye..)

ingat tak boring ke duk umah aa? biz online la best. mcm2 boleh jual, mcm2 boleh buat. tapi ingat, cari dan jual/ buat yang HALAL saja ye. tu, yg segera2 nak dapt duit tu, jgn sesekali terpedaya. mana ada senang nak cari duit halal ni? tuhan suruh berusaha cara betul, ya. bukan cara promosi website yang ntah apa2 dan tak tahu apa yang dipromosikannya. bahaya beb!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online