Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Sunday, August 31, 2008

emcee?!?

tgh meng emcee..adik aku tu sibuk jek..tu anak dara aku pun sama..nampak kepala jek..


ini sepupu2 aku, yg bj hitam tu yuyu, yang bj hijau tu lia..sebaya rasanya nih, brp ntah umor dioang, aku tak ingat.


ni, sepupu aku gak, yg pakai spek tu ika (adik lia) yang tgh makan tu sakila (adik yuyu). dedua comel, kan??!



inilah dia pengantinnya..si abang, kiri sekali (azriel azim) & yang adik, kanan sekali (azarella idayu)



sekitar majlis perkahwinan dua orang sepupu aku (adik beradik) kat padang jawa, klang...aku jadi emcee bidan terjun but ok whattttt!!! aku mmg suka bab jadik juruacara nih dari sekolah lagikkkk...ngeh ngeh ngehhh!!

**********************************************


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online