Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, August 19, 2008

16-96 reunion pictures


hmmm...saper tuh? Ehwan tgh layan anak, Irwan Syah
tgh layan perasaan agaknya, Sull tgh perasan bujang,
dan Zul perasan macho..keh keh keh...tu yang baju grey
kat belakang tu, abang cameraman kita a.k.a Fida's hubby..
p/s: credit to Zaida's hubby too, our 2nd cameraman..


there, there!! our chinese friends, Yaw Wai Leng and
Chen Mei Wai.
Luckily they both made it. unfortunately
Wei Feng, Wendy & Yoke Peng wasn't be able to be around.

kot tak sure tambah havoc, kan? rindu Yoke Peng la..
aku? maintain the biggest girl in group..hehehe..but aku ada
advantage this time, i got kids!! hehe..jgn marah aa...
Zaida and her baby, yang dia komplen takde rupa dia and
Zul, Zila and their girl, Amanna.
'erkk..? their girl? zul kawen dgn zila ke? ha ahh laaa..mangkuk!!'


ini aku tak tahu diorang tgh tgk apa..tgh cari aku kat
kaunter kot..
Zila dok posing dgn anak aku, anak dia plak
gosok2 mata, cari ibu dia..ngeh ngeh ngeh..

Wai Leng..what's wrong? see..happening jugak kan? ada Eqin,
Azua and family, ada pengantin baru, Ina (aku tak pg siot kenduri Ina,
jangan marah yerkk..laki aku kene keje..isk..isk..) ada Azizi jugakk!!
'mana Azizi?' 'tu..blakang zul tu..'


err...ini aku tak tau nak komen apa..
Ehwan dah waayyyy to berisi,
Irwan Syah macam maintain je kot..
and Nasa, macam maintain comeyy jek...hehehehe...



note: yang nyata, it was fun and memorable. zul cakap one day nak organize another reunion but WITH the teachers..haha..bagus lah. ini pun kira half complete sebab ramai yang takde. till next reunion, friends..love and missed you all so much!!




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online