Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, April 5, 2011

Padan muka kau!

Perlu ke kata-kata keras sedemikian?

Ok, aku selalu cakap kat budak-budak yg mak bapak suh pg sekolah, yg baru kenal motorsikal tapi dah gatal merempit: kalau jatuh, padan muka!

agak2, patut ke aku cakap macam tu?

sememangnya tak patut. tapi geram, kan? menyusahkan orang, kan? bukan tak pernah nampak budak bawak motor, tak pakai topi keledar, kona baring, sambil pegang henpon, jatuh terseret depan mata, ada aku nak tolong? takde de.. lantak kan. budak degil. bukan sekali dua merempit gila babi. tiap2 hari! laju lagi dia lari dari kereta polis yg lalu. polis pun dah tak kuasa nak main kejar2 dah. aku yang fed-up.

apa nak jadi ekk?

harapnya dah hujung2 belasan tahun sok, sedar lah.

No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online