Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, April 13, 2011

Menjahit? fuhhhh!!

Aichehhh! Macam hebat je, kan?

Sesungguhnya, aku teringin nak menjahit baju kurung anak-anak, sendiri. Tapi takde mesin jahit!!!!! Rasanya nak kena usaha pakai tangan la. Lepas ni nak pow hubby beli benang, jarum, penanda, kertas minyak, jarum peniti, pembaris lengkung etc!

Ada yang nak belajar menjahit baju kurung kanak-kanak?

Jom tengok SINI dan SINI!

Aku belum cuba..dan memang teringin nak cuba utk hari raya nanti.

Kalau berjaya, aku pos la gambarnya kat sini. Kalau dah masuk tahun baru pun tak nampak bayang, kome agak2 je la jawapannya tu nanti, yer.. kehkehkeh!

No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online