Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Thursday, April 14, 2011

Mati itu pasti..

Mendengar perkhabaran 'jemputan Illahi' terhadap ibu atau ayah kawan-kawan, aku jadi sayu. Sayu kerana aku perlu sentiasa bersyukur kerana kedua orang tuaku masih ada. Sayu dan pilu kerana aku takut tak mampu menghadapinya kalau saat perkhabaran itu tiba menimpa aku.


Aku tak cukup kuat.

Ya Allah. Kau sihatkanlah tubuh badan kedua ibu bapaku. Kurniakanlah mereka kekuatan zahir dan batin untuk terus mengumpul amal dan ibadah untukMu & berdamping dengan anak-anak mereka yang masih memerlukan mereka. Ku mohon, Ya Allah. Peliharalah mereka. Begitu juga dengan kedua mertuaku, suami, anak2 dan adik beradikku. Sayangi mereka, Ya Allah. Rahmati mereka, Ya Allah. Ampunkan dosa kami semua Ya Allah. Tetapkan hati kami untuk terus berada di jalanMu, Ya Allah.

Al-fatihah, untuk teman yang baru kehilangan ayah tersayang, semalam.

Al-Fatihah, untuk mereka yang telah dijemput Tuhan.

Innalillahiwainnailahirojiun.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online