Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, April 19, 2011

Astro First & Hikayat Merong Mahawangsa


Tune in to Astro Channel 480 to subscribe!

haa..promo, promo. seronok sangat bila tgk iklan kat tv smalam, yg menyatakan HMM bakal menerjah astro first. yea..yea! dapat gak tgk nanti, dengan anak2 dan suami dalam keselesaan rumah sendiri. yiiiihhhhaaaa!!

aku belum berkesempatan nengoknya. memang aku peminat KRU tp itu tidak bermakna aku perlu dan sanggup korbankan masa dan tanggungjawab terhadap anak2 dan suami semata-mata nak kejar KRU tu, kan? bukan diorang yg akan jaga makan minum sakit pening aku nanti, kan? dah tentu (insya Allah) anak2 dan suami aku, kan?

Jadinya, tunggu aje lah kemunculan HMM di astro first nanti!

No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online