Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Saturday, December 31, 2011

2011 dalam kenangan..

Apa yang berlaku sepanjang 2011? banyak...365 hari yang penuh suka duka.

2011, pertama kalinya aku merasa sayu kaki anak dara kedua aku patah.. hari pertama Ramadhan pulak tu. nakal sungguh...dan baru2 ni, abang dia pulak patah... patah tangan. Macam betul2 patah je, kan? Tapi syukur, cuma retak sikit. Bersimen la jugak!

2011 juga pertama kali menjejak kaki ke negeri di bawah bayu; negeri kelahiran suami tercinta, sejak 8 tahun usia perkahwinan kami. seronok? Tuhan aje yang tahu!

2011 juga memberi khabar gembira bilamana aku disahkan mengandung anak ke 5. haaa.. ke 5. kenapa? tak percaya? :p Ini juga bakal anak terakhir. Doktor suruh aku 'resign' beranak. sebab masuk kali ni, akan jadi 3 kali berturut aku kena operate. Sudahnya, doktor cakap, ikat jek. Wokeh! aku pun takde banyak bunyi. Lagipun, aku banyak perancangan selepas ni.

~Aku nak jejak ke Makkah, sebelum 2020~

~Aku nak genggam segulung ijazah, sebelum atau pada 2020~ 

Pun begitu, penutup 2011 aku sangat indah..



Kerana ini:-





There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online