Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, June 9, 2010

Selamat Hari Lahir ke 58, Ayah!




suasana, walau tidak semeriah mana, tapi tetap best!

jarang2 sebenarnya, celebrate bday ayah. tak perasan pulak kenapa. but yesterday, we celebrated not only dad's but also angah's, edry's and my little angel, A-een!

been at mom's as early as noon. sebab hubby agak busy for the day; dgn kete juara dia tersadai, site visit etc. at 5pm, start masak buttered rice. takde teringat plak nak tanya adik2 semua, sedap ke tak. mak balik keje awal semalam. tp ayah ttp ambik mcm biasa. so takde beza. hahahaha.. mak sempat ajak ayah gi ayamas, beli ayam percik. buat lauk utk gandingkan dgn buttered rice aku. since adik2 aku takde (angah keje, nina keje, erin ada xm, edry takleh drive), makanya, aku la pg beli kek. since erin tak bawak wahid sbb ayeep ambik dia, aku pun konon2 nak test driving skill, dgn setting dlm kepala yang wahid adalah makhluk manual. sekali masuk, laaaa...auto upernyer... tp sungguh aku terasa kerdil. maklum, dah lama tak bawak kancil. sek 9, mmg packed. dah la wahid tu degil ala-ala anak aku si darling tu. punya la lama nak tunggu dia menyetartkan diri. nasib baik aku hebat. hahahhahaha... cari parking kat area depan baker's cottage mmg payah. 4, 5 kali pusing, siap marah honda city kaler gold, sebab bodo2 parking kat laluan utama (blkg kete org yg elok di parkir), dan akhirnya dpt juga park bontot dulu betul2 depan baker's cottage. ngam2 parking, adik aku call.. 'kak, a-een dah bangun, cemana ni?' ah sudahhhh! aku suh dia main2 dgn a-een kejap. buat la apa yg patut. sib baik dia ok (both a-een & edry). edry terpaksa la berusaha, sbb dia kirim mcm2 plak kat baker's cottage tuh.. bila aku balik, budak2 semua ok. yeay! edry hebat. hehehehehe...

konon nak start majlis kul 6.30pm. tp gedebuk gedebak, kul 7++ juga mulanya. tunggu angah + family dan nina yg br abih meeting (dr putrajaya, pon missed the main event; nyanyi2 & tiup lilin).

overall, saya suka!!!!

happy birthday ayah.
happy birthday angah.
happy birthday adik.
happy birthday a-een.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online