Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, September 27, 2011

ehh..lelaki cina itu!!!!

Tak pernah sekali pun (seingat aku), menoleh lebih dua kali kepada seorang lelaki. Dengan suami aku pun tak pernah (sebab dengan suami, toleh sekali dah melekat..tak beralih lagi. hehehehe).


This chinese guy, he was not bad. He was not a maniac nor a menace. 


He was HANDSOME!


Tak nampak macam cina. Pada aku, kalah Daniel Wu. Kalah juga Louis Koo. Tapi, sekali tu je lah aku ternampak dia (keluar dari sebuah restoran cina, berdekatan rumah aku ni) pagi itu, selepas menghantar anak ke sekolah. 

Sampai ke rumah, puas juga ku tahan untuk tidak memberitahu suami, takut dia berkecil hati. Tapi aku tak pandai sembunyi2 perasaan seronok ni. HaHaHaHa! Bila cerita kat dia, dia relax je.. Selamba je dia cakap,
 'ye la, papa bukan jenis handsome..manis je.. lgpun, mama kan mmg minat cina mix dgn india mix, kan?'

Haaaa! Suami aku sangat best ke, tidak? Sporting beb! Puas aku menahan cuak, kot2 dia melenting. Tapi dia relax je. Ye lah..aku kan dah jadi isteri dia. Lg pun, aku bukan gila meroyan nak pi menggatal pulak. Aku pun sedar diri, bukan lawa mana nak 'ngorat' org hensem.. muahahahahahahhahah!

No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online