Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, November 1, 2011

menyelit sekejap.. CCPP

Rindu sungguh rasanya dengan CCPP (cocoa collagen power plus) ni. Pertama kali mencubanya (tahun lepas) sememangnya terus jatuh cinta. Bagi peminat kopi tegar macam aku ni, kolagen yg berasaskan soya, mmg tak boleh masuk. Inilah alternatifnya. Terbaekk!!! Tak payah tunggu lama, dua minggu dah rasa perubahannya. Disebabkan aku sekarang sedang berbadan dua, maka amatlah seksanya menunggu habis pantang esok untuk menghadap CCPP ni lagi. Khasiatnya? Subhanallah. Keep on reading yaa...


Rugi kalau tak cuba, beb. Serius!!!






















Cocoa Collagen Power Plus mengandungi :
* Marine Collagen – Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit
* Kacip Fatimah – Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri
* Lobata – Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung
* Krimer bukan tenusu – Membantu meningkatkan daya kesihatan anda
* Dextrose monohydrate – Melambatkan proses penuaan

* Oligo saccharide – Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan
.
Kebaikan dan khasiat
* Membantu mengimbangi hormon
* Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
* Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
* Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
* Melambatkan proses penuaan
* Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
* Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
* Mencerahkan kulit secara semulajadi
* Memberikan tenaga
* Membantu mengurangkan keguguran rambut
* Melancarkan peredaran darah dalam badan
* Mengimbangi berat badan
* Meningkatkan daya penghadaman

* Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot


Nak order? Tengok kat gambar tu, email segera, ya.. 


No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online