Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, August 3, 2011

My darling Dalili

kesian dia. but still boleh lagi senyum. but now, Darling dah ok. next week maybe bukak cast. dia mengadu rimas je. tak selesa. gatal, tp nak garu tak boleh. kesian anak mama. masa dpt tau result x-ray, rasa jantung macam nak luluh. terus rasa marah dan geram pada papa dia, sebab delay2. sbb sibuk sgt dgn kerja. terus air mata bergenang; sedih dan marah. tp sekejap jek. benda dah jadi, apa nak marah2 lagi. bulan puasa pulak tu. anggap dugaan je. but lepas tu, papa cakap 'ok ma. marah la papa, pukul la papa..' oh! sedih, ok? hehehehe..

hopefully next checkup, darling dah ok sepenuhnya.

tak larat dah sebenarnya nak berdukung je tiap kali mandi, berak, kencing etc. anak2 lain pun kena urus juga. baru nak duduk kang, anak kecik nak susu, dah tu kang si sakit nak berak, itu ini begitu begini. tau, dah nature suri rumah begitu, but as a human being, aku penat juga. bila hubby ckp dia penat bekerja, aku berkata juga dlm hati, 'kalau aku pun bekerja, dah tentu aku buat kerja rumah juga, kan? urus anak juga, kan?' tp nanti sure balasan kata2 nya ialah: 'itu dah tugas isteri'

so, malas nak argue, malas nak fikir panjang dan sakitkan kepala, lantakkan aje. kalau aku diam je tu..tau la dia aku marah dgn dia. hehehe..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online