Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Sunday, May 9, 2010

Happy Mother's Day!

aku sayang mak aku.

dia bertanggungjawab melahir dan membesarkan aku. itu aku tak boleh nafikan.

aku sayang dia sangat2, hinggakan aku sanggup pertahankan dia, walau apa terjadi, insya allah. aku pernah maki makcik aku sendiri, sebab dia sesuka hatinya mencaci dan menghina dan mengata mak aku. mujur ayah aku tak bagi aku berdepan dan berjumpa dengan makcik aku tu masa kejadian, kot tak, mungkin lebam muka dia aku tumbuk!

"mak, kakak tau kakak tak dapat jadi seperti apa yang mak harapkan. kakak harap mak tak terlalu kecewa dengan kakak. ampunkan kakak ye. mak dah didik kakak semampu dan sebaiknya. kakak tak layak salahkan mak walau apa sebab musabab sekali pun. kakak sayang mak. dan itu adalah satu kepastian. sampai mati!"

selamat hari ibu.
aku pun dah jadi ibu.
mungkin sebab itu aku mula faham tugas yg digalas oleh seseorang yang berstatus IBU.
sila hargai ibu anda.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online