Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Thursday, February 11, 2010

darling dan a-een

lately, darling sangat nakal. suka buat hal dan keras kepala. haih... ntah apa kenanya ntah. cakap mama langsung tak nak dengar. berangin je kepala dia. moody dan selalu mengamuk. pegnen ke aku? eh..eh..takde, takde...papa dia kata, biarkan. jenuh dah marah2. lantak laa.. dah tu, nak bertenggek je dgn aku. ckp dia je nak ikut. suh buat susu, dan dan tu jugak nak. takleh nanti2. nak mandi pun begitu. tak kira la bilik air occupied ke tak. menyaru je.

si a-een lak, dah mula notty. ha ha ha. demam on off. nak tumbuh lagi dua batang gigi belah atas. aih...masak la akuuuuuuuuuuuuuu. ngilu beb. cepat sgt pulak aku rasa progres dia membesar. dah mula berdiri, paut je kat mana2, asal rasa stabil je dia mula berdiri. tah brp kali jatuh ntah. hehehe.

anak2 dah makin bijak. aku terasa tua plak. huhuhu

No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online