Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, June 13, 2012

Ramadhan hampir tiba..


Saya dengan rendah hati, memohon teman-teman sekalian untuk sama-sama meringankan beban. Sama-sama kita mengejar peluang menambah harta untuk bekal di SANA kelak. 

Sesungguhnya, dalam kepesatan ekonomi negara kita yang membangun ini, masih ramai lagi yang memerlukan bantuan. Hatta negara maju pun, mereka yang dalam kesusahan tetap akan ada, tetap wujud. Pun begitu, kita bersyukur kerana dalam Malaysia tercinta ini, mereka yang dikata dan dikategorikan susah itu, tidaklah seteruk negara lain. Tidak sampai teruk merempat kerana warga negara ini yang masih ada hati nurani, nilai murni, kasih sayang, hormat menghormati dan toleransi. 

Untuk pengetahuan teman-teman sekalian, satu majlis amal akan diadakan minggu depan, dianjurkan oleh sahabat saya Cik Sya (Tel: 0193800003) untuk mengutip dana bagi sebuah rumah perlindungan di Titiwangsa, yang menyediakan perlindungan bagi ibu tunggal seramai 20 orang (berserta anak) dan lebih 50 orang anak-anak yatim; yang diuruskan oleh seorang wanita berusia. Dana tersebut akan digunakan untuk membeli barangan runcit BUKAN makanan untuk keperluan mereka seharian seperti sabun mandi, sabun basuh, peluntur, ubat gigi, syampu dan sebagainya. 

Bagi anda yang sudi menyumbang, mohon salurkan ke MBB: 158033509728 (sila masukkan email address syarizmo@gmail.com jika menggunakan M2U). 

Walau hanya RM10, besar maknanya pada mereka. 

Rebutlah peluang menambah pahala. Hanya Allah jua yang berhak memberi ganjarannya pada anda sekalian yang menderma. Sesungguhnya tangan yang memberi, lebih baik dari yang menerima. 

Bagi pihak penganjur, saya mengucapkan jutaan terima kasih. 

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online